1.- Antes de comezar a Asambleia tivo lugar unha discusión sobre se debíase pedir ou non permiso pra realizar unha concentración na Praza 15 de Maio pra a data do 15 de Outubro. O primeiro que se dixo foi que en realidade non se pide permiso, senón que se comunica ás autoridades, que non éche o mesmo. Ó parecer un membro da Asambleia interpretou que na anterior Asambleia Ordinaria (a do luns 26 de Setembro) determinouse que si se comunicaría ás autoridades. Nembargantes no acta non aparece recollido así.
Ademáis a mesma persoa encargouse de realizaren varias copias de carteis de convocatoria mundial pra pegar pola cidade e tamén discutiuse sobre a conveniencia de pegalos, ou se era mellor esperar a ter un cartel local. Finalmente decidiuse pegar calquiera cartel que convoque á cidadanía a movilizarse pra o 15 de Outubro.
Despois deste debate comenzou a Asambleia seguindo os puntos con normalidade.
2.- Aprobación da Orden do Día.
3.- Lectura do acta da anterior Asambleia (26/09/2011).
4.- 15 de Outubro.
Óscar estáse a encargar de organizalo todo aínda que, por suposto, calqueira pode axudar no que queira e poida. Primeiro leuse un manifesto de convocatoria que chegou ó e-mail da acampada. Aprobouse que nos basaríamos nese manifeesto pra convoca-la cidadanía. As ideais que se están a barallar son as seguintes:
1) Empregar un longo cartel de papel continuo onde a xente poida escribi-lo que lle prazca (Semellante ó que se fixo a finais de Maio colgando cartis con pinzas) Arturo e mais Óscar encarganse.
2) Recuncho dos Falantes. Onde calqueira poida coller un megáfono e berrar o que lle pete.
3) Exposición fotográfica. Aínda está por decidir se se farán copias de fotografías e se colgarán nun taboleiro ou se poñemos un proxector que vaia mostrándoas. Necesitase unha persoa voluntaria que se encargue.
4) Exposición de debuxo de Suso Basterrechea. Rafa comprometeuse a falar con el.
5) Foros de Debate. Charlas, coloquios. Está no aire e necesitamos concretar cousas.
6) Reparto de manifestos e panfletos. Óscar faise cargo de escribir algún manifesto.
7) Confirmada unha actuación teatral pra primeira hora da tarde, un recital de poesía para acaba-la tarde e concertos pola noite.
8: Espacio pensado para nenos. Onde poidan pintar e xogar, levaremos cordas e balóns. Óscar aportou a idea de facer un pequeno taller de debate con eles, poñéndoos nunha situación de confrontación (Como por exemplo, compartir un xoguete) e que o resolvan mediante o diálogo.
9) MATERIAL! Pola mañá montaríamos varias estructuras na praza. Pra comezar necesitaríamos transporte. Hai dúas xamelas no local e Rafa ten outra máis. Montaríamos un posto de Información, onde ademáis de informar á xente, tamén recolleríamos suxerencias e recolleríamos datos de contacto pra todo o que queira colaborar; e se propón transportar a Biblioteca que antes tiñamos na praza e quizáis algún dos sofás. Teríamos unha terceira xamela que poderíamos encher con algún contido específico (¿Ideias?) (Merce informou que cabe a posibilidade de que pra estas datas poidamos traballar na ILP da dación en pago). Ademáis levaríamos cordas e balóns pra xogar. Rafa poráse en contacto coa AVV de A Cabana pra ver se poden deixarnos un xogo da chave. Pediremos megafonía a Fuco Buxán e necesitaríamos megáfonos. No local hai cartis que levaríamos e a mesiña do Recuncho dos Parlantes. Insístese na necesidade de empregar globos para dar colorido á praza.
10) Pra a difusión Sergio creará un evento e Caride enviará e-mails a asociacións veciñais ou de calqueira índole que poidan estar interesadas en colaborar. Tamén lánzase a ideia de convocar unha rolda de prensa uns días antes, pero iso faráse cando teñamos tódalas actividades concretadas. En principio encargaríase Caride.
Á hora de programar debemos ter en conta que pode facer mal tempo. Ademáis acórdase que tódalas tardes a partires das 19:00 estaremos no local de Recimil traballando en todas estas ideias.
5.- IV Foro Galego de Acampadas en Ourense.
Dende o resto de acampadas informase de que cada vez máis estáse a xeralizar o emprego da rede social N-1 como ferramenta de traballo. Dende Ferrol temos certo problema de comunicación con outras acampadas e se fala de que estamos pouco pendentes de correos, perfís e demáis. Recoméndasenos poñer persoas fixas que se encarguen de traslada-las propostas que cheguen ó correo e encauzalas cara o facebook ou as trasladen á Asambleia, ou empreguen a canle que consideren máis correcta, pero que traballemos pra evitar esta falta de comunicación. Tras debatilo a Asambleia decide que Sergio e Caride encargaránse de esta tarea.
Ademáis propúsose comenzar a empregar a páxina web http://propongo.tomalaplaza.net/ pra coordinarnos con outras Asambleias. Propoñennos crearmos un perfil e cando unha Asambleia propoña algunha acción, a traslademos á nosa Asambleia, a debatamos, e emitamos un único voto consensuado pra apoiar ou non a proposta.
ACTA ASAMBLEARIA Luns 03/10/2011
Acta-19
ACTA ASEMBLEARIA Luns 19/09/2011
Praza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1. Lectura da acta da asemblea do 12/09/2011
2. Manifestación 25 de setembro: polo dereito á vivenda, dación en pagamento e aluguer social (Plataforma Afectados pola Hipoteca)
Na reunión de traballo do 18/09/2011 traballouse na pancarta para a cabeceira da manifestación, quedado xa rematada. Repartíronse xa carteis e panfletos, pero ese labor debe seguir esta semana. Conseguiuse megafonía para o coche, para poder facer así publicidade da manifestación e chegar a máis xente. Merce Indig Nada encargásese percorrer diversas rutas durante as tardes de mércores e xoves. Necesitaríase algún voluntario máis.
Haberá unha reunión de traballo o xoves 22/09/2011 ás 19:00 no local (Cale Betanzos nº1, baixo esquerda)
3. Foro Social Ferrolterra
Lupe Ces acode á asemblea como organizadora do FSF. Explícanos como distintos movementos se uniron para buscar accións e xuntar forzas e así xurdiu o Foro Social Mundial. No ano 2009 se convoco o Foro Social Galego, ao non se realizar unha nova convocatoria xorde a opción a nivel local.
No Foro Social Ferrolterra tratarán o 15 M, onde unha compañeira da acampada falase da súa experiencia persoal. Habra unha mesa de exposición onde a nosa compañeira, Sechu Sende e Jordi Calvo Rufanges falasen sobre o movemento. Tras a mesa non haberá posibilidade de preguntas. Pasásese a unha segunda mesa sobre medios de comunicación. A continuación haberá unha asemblea na que se tratasen o temas expostos.
Continua explicando o resto do programa e como organizase o FSF.
Aproveitárase para levar panfletos e facer publicidade da manifestación do 25 S.
4. Recompilación de actas
Fálase de ter as actas mellor organizadas nalgún lugar de internet. Primeiro recompiláranse a través de Dropbox, despois estudárase a mellor opción para aloxar a recompilación.
5. Foro Galego de Acampadas
Celebrárase o 01/10/2011 en Ourense. Iciar Cervantes Casanova ofrécese a ir en representación, pero o ideal sería que alguén máis puidese acudir. Témese pola continuidade do foro.
6. Magosto
A data proposta para realizar o magosto era o 01/10/2011, ante a coincidencia co Foro Galego de Acampadas pídese que se barallen novas datas (30 de setembro, 14 de outubro, 21 ou 22 de outubro). Déixase a elección de data para a seguinte asemblea.
7. Manifestación 24/09/2011 en Compostela (Galiza)
Ante a coincidencia de datas tanto co Foro Social Ferrolterra, coma co traballo para a manifestación do 25 S, tan só se informa e quen poida, e queira, acudirá a titulo individual.
8. Reunión coa A.VV. Recimil
O 14/09/2011 varios compañeiros acudiron a unha reunión coa asociación de veciños onde se encontra o local. Mentres non haxa problemas no local, teñen ningún inconveniente. Infórmoselles do procedemento que levamos a cabo ante un desafiuzamento, deixando claro que estudamos cada caso.
9. Mobilización 15O
Puxéronse en contacto dende Democracia Real Xa - Santiago de Compostela para unha posible coordinación entre todas as mobilizacións galegas, ao nivel de cartelería e deseño, para que aparezan todas as convocatorias. De tal forma que a xente que traballa ou estuda fóra durante a semana, saiba onde se realizase a convocatoria que lle quede máis preto o fin de semana.
10. Limitar o tempo das intervencións nas asembleas. Posibilidade dun moderador fixo
Para limitar as quendas de palabra, apróbase a seguinte formula: o moderador ten potestade de axilizar cando as intervencións se alonguen, pedindo concisión.
Tras votación rexéitase a posibilidade de nomear un moderador fixo.
11. Orde do día 26/09/2011
Decídese traballar on-line.
12. Rolda aberta de intervencións
- Proponse empezar as asembleas ás 19:00. Tras votación, a proposta é rexeitada.
- Proponse poñer unha hora para pechar a asemblea. Tras votación, a proposta é rexeitada.
- As camisetas xa están encargadas, espérase que estean listos para a manifestación do domingo.
- Propoñen crear un grupo de Comunicación e coordinación (correo electrónico, contas...) Engadirase á orde do día do 26/09/2011
Acta-18
1.- Aprobación da Orde do Día.
2.- Greve Xeral.
Os sindicatos minoritarios (TÓDOLOS sindicatos agás CCOO e UXT) estanse a por en contacto entre sí pra facer un chamamento a unha folga xeral a nivel estatal, a poder ser antes de remata-lo ano. A ideia principal naceu no 15M.
En Ferrol concretamente convócase unha concentración o día 29 de setembro na Praza 15 de Maio que servirá como toma de contacto pra consensua-las medidas a tomar. A ideia aínda está a tomar forma e non está demasiado claro se se chegará a esta concentración con algunhas ideias xa formadas. Martinha ofreceuse a porse en contacto coa CIG.
3.- Reunión AVV Recimil.
Sabendo que o noso local está no barrio de Recimil, a Asociación de Veciños pediunos concertar unha reunión pra achegar posturas e buscar posibles modos de cooperación. A reunión terá lugar o mércores 14 de setembro no local da AVV de Recimil, situado nun sótano da calle Valdoviño, preto do Mercado.
4.- Situación de Picovello.
O Informe de Avaliación Ambiental está recurrido na Fiscalía de Medio Ambiente da Xunta. Todo o papeleo e os temas xurídicos, de permisos, de licenzas, etc… seguen en trámite. Ata que non haxa unha resolución co visto bon ó Informe de Avaliación Ambiental que presentou a empresa NON poden comezar a traballar as máquinas.
Nembargantes, existen moitos rumores e especulacións que manteñen ás persoas afectadas en alerta, xa que sábese que había persoal pendente de contratarse pra finais de agosto ou comezos de setembro. Ademáis a empresa que se faría cargo da obra disolveuse, polo que sospeitase que xa haberá outra creada para tal fin. Tamén estamos pendentes de se a Xunta procederá a outorgar unha axuda económica á empresa responsable co fin de “fomentar o emprego”.
Hai varias persoas atentas a calqueira novedade que se poida dar. No caso de que comece a obra, por calqueira motivo, avisarannos e, xunto con outras asociacións, movilizarémonos axiña en Picovello.
Para máis información recoméndase ver o Documental Minar.
5.- Concentración do 15 de setembro en favor dos servizos públicos.
Pola falta de tempo e planificación, e por estar máis centrados en futuras accións de protesta, decídese tras votación, que non se dará cobertura local en Ferrol a ésta convocatoria. Ofrécese a posibilidade, ó que queira e poida, de asistiren a convocatorias locais en cidades veciñas. Sergio Ferrol informou de que iría a Lugo o domingo e podería levar a quen estivese interesado.
6.- Concentración do 25 de setembro da Plataforma Afectados pola Hipoteca (PAH).
Houbo unha reunión de traballo a semán pasada. Xa hai preparadas octavillas e carteis listos pra descargar. Invítase a todo o que queira e poida que asista e difunda o evento copiando e pegando carteis en lugares de interés. Hai preparado un grupo destinado ó reparto de octavillas en lugares de interés (Odeón, Alcampo, Mercado, etc…) Antes de cada xornada de reparto convocaráse á xente mediante evento no Facebook. Ademáis acudiremos ó Festival Rock in Fene e tentaremos falar co seu presentador (O Gran Wyoming) para ver se pode, no seu discurso, facer un guiño hacia a nosa causa.
7.- Camisetas 15M.
Hai bastantes pedidas e esta semán encargaránse pra comezar a repartir. Falouse de facer un número maior pra ter varias reservadas no caso de que alguén pida máis. Cos cartos restantes pagaremos fotocopias e impresións de carteis pra convocar futuros eventos.
8.- Concentración 15 de outubro.
André Pena confirmou as actuacións do dúo humorístico Bucanero e o concerto de Daniel Royo. Continuamos a buscar máis grupos e actuacións. Propónse facer unha exposición coas fotos que se foron recopilando cando estabamos acampados na praza, ou ben empregar un proxector pra poñelas durante os concertos e actuacións.
9.- Proposta de Orde do Día pra o luns 19 de setembro.
- Recopilar tódalas Actas Asamblearias e colgalas nun lugar fixo.
- Debatir sobre a estratexia do movemento a nivel local.
- Marcar claramente as diferenzas que hai entre DRY e maila Acampada.
- IV Foro Galego de Acampadas. 1 de Outubro en Ourense.
- Debatir se se deben establecer turnos de tempo limitado nas discusións das Asambleias. Buscar a alguén fixo que modere os debates.
10.- Rogos e Preguntas.
- Pregúntase se existe algún problema por escribir nomes e apelidos nas Actas Asamblearias. Explícase que isto faríase sóio como referenza informativa, é dicer, pra que se sepa qué persoa en concreto estáse encargando de qué tarefa en concreto, e pra que calqueira persoa que queira colaborar nunha determinada tarefa poida dirixirse directamente á persoa encargada. Ninguén se opuso á aparición de nomes nas Actas Asamblearias.
- Reflexionando sobre a nosa presenza na praza propónse que en cada Asambleia haxa sempre un cartel de “Indignados” canda nós pra que todo o que pase poida ver onde estamos reunidos e poida acercarse e participar se o desexa.
ACTA ASAMBLEARIA Luns 12/09/2011
Acta-17
1.- Participación no Foro Social Ferrol Terra o sábado 24 de setembro.
Explicouse que Martinha participará nunha charla e que o vai facer a título persoal. Contando a súa experiencia subxectiva, dende o seu punto de vista. Cómo pasou a integrarse no 15M, qué cambios lle supuseron a ela enrolarse nesta causa, etc… Non falará representando á acampada.
Falouse de que era moi importante que, paralelamente á experiencia de Martinha, alguén máis da acampada participe no Foro, e concretamente neste coloquio. Procuraremos asistir pra escoitar e apoia-la vivenza de Martinha e pra poder expoñer máis puntos de vista e vivenzas, unha vez se poida intervir dende o público.
2.- Administración do grupo “¡TOMA LA CALLE FERROL!”
Tras varios problemas de discusións e debates no grupo de traballo de facebook nos que a autorregulazón non foi cumprida, propúsose crear un grupo de administradores para éste foro. Realizouse unha votación que en principio íase pechar o venres 9, pero na Asambleia decidiuse que o tempo de espera era demasiado longo, porque urxía rematar con este tema e que o grupo de administradores comezase a moderar axiña. Así pois creouse un grupo de administradores integrado por: Rafa Lorenzo, Javier Caride, Pablo Nikolai, Nuria Fernández Brage, Iciar Cervantes, Ana Mouriño y Borja Rey Seoane. (Sergio Ferrol e máis Pablo Txivo renunciaron a pertencer a este grupo).
Paralelamente tamén foi aprobado o Código de Conducta que vai rexir no foro, deixándose completamente aberta a posibilidade de incluír no mesmo calquiera proposta que se considere convinte.
3.- Plataforma contra a Represión.
Explicase que foi creda unha Plataforma que busca defender a persoas que foron detidas inxustamente por manifestárense pacíficamente en contra do sistema. Dende esta nova Plataforma puxéronse en contacto coa acampada pra que busquemos persoas que queiran formar un nodo de traballo en Ferrol e axudar nesta causa. Finalmente preséntanse voluntarios Marta Pereira, Begoña Maira Benítez, Duarte, Iciar Cervantes y Ana Mouriño.
4.- Problemas co reenvío masivo de e-mails dende outras acampadas ou nodos DRY.
Ó parecer no e-mail da acampada estaba activada unha opción para que tódolos mails que entrasen no correo da acampada fosen automáticamente reenviados a tódalas direccións da lista de contactos. Xa se desactivou a opción e xa non debería haber problemas.
5.- Camisolas 15M.
André Pena e Ana Mouriño estánse a encargar de apunta-la xente e as tallas nunha lista para pedi-las camisolas. As camiseols custan 3,50€ cada unha e vaise cobrar a 5€ pra deixar un bote que cubra gastos de material funxible (Fotocopias, pinturas, sprays, etc…)
6.- Preparativos pra a manifestación do 25S.
Preparouse un escrito pra ler na manifestación. Agora mesmo o traballo céntrase na difusión e propaganda do evento. Estamos á espera de que se facilite un cartel. Crearase un evento de facebook e enviaranse mails. Vaise preparar un punto de información con octavillas e panfletos. Paqui López, Ana Mouriño y Nuria Fernández estánse a encargar.
Ademáis tamén aprobouse enviar unha nota de prensa nos próximos días e realizar unha rolda de prensa cando se achegue máis a data da manifestación. Javier Caride comprometeuse a facelo.
A maiores, debatiuse a conveniencia de invitar a participar na manifestación a grupos políticos ou sindicatos, especialmente estes últimos polo seu poder de convocatoria. Como era un tema bastante espinoso, non se alcanzou un acordo ó respecto e se propúsose debatilo máis adiante. Tamén se propuso levar unha petición ó pleno municipal para pedi-la regulación da dación en pago, aínda que ninguén se ofreceu para lévalo a cabo.
7.- Rogos y Preguntas.
- Propúsose comezar a traballar na concentración do 15 de octubre. Houbo unha pequena choiva de ideas (Facer un día enteiro cheo de actividades: concertos, actividades pra nenos, manifestacións, foros, charlas, coloquios, exposicións, etc…) Finalmente non se concretou nada pero Paqui López, Ana Mouriño e Nuria Fernández xa están traballando nisto.
- O día 29 de setembro haberá pleno no concello de Ferrol e nel vaise falar sobre a reforma constitucional. Propúsose a idea de intervir no pleno pedindo a palabra con antelación e presenzarse alí con pancartas que mostren o noso descontento. Se está a preparar un texto para consensuar en asemblea, e tratar nun turno de palabra en dito pleno.
- Propónse crear un grupo de facebook que se empregue únicamente como medio de difusión. Sería un grupo do tipo “Me Gusta” e dende él lanzaríamos pequenas mensaxes curtos. Nuria Fernández Brage comprometeuse a facelo.
- A maiores, dentro do punto número 2, cuestionase a funcionalidade de traballar as Órdes do Día para as Asambleias únicamente no grupo de facebook. Interprétase como excluínte hacia as persoas que non están dentro deste grupo de traballo, ou que simplemente, non se poden conectar. Ademáis, tamén estáse a pedir poder xestionar a orde dos puntos, pra que os temas máis importantes, poidan ser discutidos primeiro.
Finalmente apróbase que ó final de cada Asambleia proporánse puntos a tratar na vindeira Asambleia no apartado de "Rogos e Preguntas". Seguidamente se traballará nun Borrador da Orde do Día que estará dispoñíble no facebook durante tóda-la semán. Ademáis, antes do comezo de cada Asambleia os presentes aprobarán ése borrador tras lerse tódolos puntos, ordealos pola súa importancia, e incluír aqueles que se crean necesarios.
ACTA ASAMBLEARIA Luns 05/09/2011
Acta-16
1. Lectura da acta anterior ou resumo
Na asemblea anterior presentáronse as propostas de traballo planificadas para o pregón das festas e para a feira medieval, que finalmente non se puideron desenvolver.
Tamén se tratou a proposta sobre a denuncia á fiscalía do caso Botín, agora mesmo xa están as copias feitas, nos poñeremos en contacto dende o grupo que se promove a iniciativa en Tenerife para coñecer cal sería o procedemento.
2. Análise e valoración da cacerolada en repulsa ó desaloxo de Sol.
Houbo falta de coordinación para enlazar o traballo previo de preparación.
Valórase que as fines de semana do mes de Agosto, non son os mais oportunos para realizar accións por falta de xente para organizalas e por falta de xente que as apoie e acuda.
Valórase como positivo o pasarúas feito ó final da concentración.
Decídese para accións posteriores:
- Que persoas concretas se responsabilicen de tarefas concretas de xeito coordinado.
- Que ademais cada persoa trate de ter unha pancarta na casa, a levar nas distintas concentracións.
- Pasarúas ó remate de cada concentración
- Realizar comunicados curtos e sinxelos, e co tempo suficiente para que a persoa que os vaia ler, poida miralos con anterioridade
- Cando sexa oportuno achegarnos máis á xente evitando a distancia física
- Asegurarse de que un grupo quede 30 minutos antes dos actos no local para traer as cousas necesarias
- Consensuar os textos que se envíen á prensa
- Para os materiais necesarios para este tipo de accións xurde a idea que se está a levar a cabo noutros lugares, e así tamén axudar a que a xente que así queira se poida implicar, nesa liña, o difundir a través do blogue e Facebook por medio dun apartado, similar ó “precisamos” da acampada ás necesidades para cada unha das accións. Así como a posibilidade de establecer contas en fotocopiadoras, nos que a xente que así o desexe poida colaborar. Falarase con Montana en Amboaxe polo tema do material e coa fotocopiadora de Ultramar para as fotocopias.
- Elaborar listado-esquema co fin de elaborar unha cadea de chamadas para cousas urxentes
3. Grupo de Acción
Informase que dende o grupo de acción, hai iniciativas pendentes anteriores, e que a responsabilidade é de todas e todos para levalas a cabo
4. Foro Galego de Acampadas
Non se preparou nada e tan só fai unha persoa.
Un dos puntos que se trataron foi o de mellorar a comunicación das acampadas e facer un grupo que se encargaría dos contactos. Enviarase a acta esta semana.
Coméntase tamén que entre as acampadas está a comezar a usarse a rede N-1, como medio de comunicación, aínda que polo momento, pola novidade da rede non se lle está a dar demasiado uso. Dende Acampada Ferrol, hai xa un perfil creado, e a pesar que día de hoxe o medio de comunicación e sobre todo difusión máis eficaz sexa o Facebook, sería importante comezar a darlle uso, por ser unha iniciativa de licencia libre, e pola seguridade que ofrece, ademais de ser mais operativa e ter mais aplicacións para o noso traballo. Realizarase a partir de Setembro unha sesión práctica de uso da ferramenta para que todo o mundo poida coñecela.
5. Proposta de marcha-acampada “Pico – Vello”
Aprobase a realización da acción de defensa da fraga de Pico Vello, no que está previsto levar a cabo unha mina a ceo aberto.
http://picovello.blogspot.com/
Para iso se contactará coas plataforma de defensa do Pico Vello, por dous motivos, solicitar información do modo e lugar mais axeitado para desenvolvela e o segundo para que se sumen á iniciativa. Coa pretensión de facer tamén difusión do evento, tanto na comarca, como noutros lugares a través do resto de acampadas. Proponse esperar á resposta dos colectivos e unha vez que esta chegue organizar unha xuntanza para traballala.
6. Información “Campaña Unidos contra la represión”
http://www.unidoscontralarepresion.org/como-ayudar
Achégase a información da campaña e informase do caso. Informase tamén de que se nos propuxo en Ferrol crear un grupo de acción, para o cal son necesarios tres enlaces o cal xa se está a poñer en marcha.
Decídese apoiar a iniciativa o 3 de Setembro en Compostela e tratarase tamén de organizar a posibilidade da partida dun bus dende a cidade.
7. Folla de ruta (20N, 15O …)
Calendario de mobilizacións para este Outono:
15-17 Setembro. Hack International meeting (encontro de redes) en Barcelona
17 Setembro. Tomamos París! Marchas dende Grecia, Francia, España, Italia etc… chegarán a París.
17 Setembro. Tomamos Wall Street!
http://democraciarealyanyc.blogspot.com/2011/08/informacion-sobre-la-primera-asamblea.html?spref=fb
25 Setembro. Mobilización estatal PAH
http://afectadosporlahipoteca.wordpress.com/
6 Outubro. Tomamos Washington!
8 Outubro. As marchas dende os diferentes países chegarán a Bruxelas onde se pretende acampar ata o 15 de Outubro.
https://www.facebook.com/pages/15M-Marcha-Bruselas/115074155256399?sk=wall
15 Outubro. Mobilización Internacional.
https://www.facebook.com/event.php?eid=217223788318602
Dende as asembleas de Madrid chega información sobre a posible convocatoria dunha folga xeral para Outubro.
8. Decae a proposta de acampar
9. Calendario de mobilizacións e actividades.
Ademais das mencionadas anteriores.
Charla – Debate sobre a crise do petróleo a finais de Agosto
Ciclo de charlas debate sobre enerxía e medioambiente en Setembro
10. Rogos e preguntas
- Charla – Debate sobre a crise do petróleo:
Precísase un proxector para acompañar a charla polo que se decide para non abandonar a rúa realizala á tarde noite, cando a luz permita proxectar. Para a próxima asemblea acudirá a persoa que a levará a cabo para concretar detalles.
- Difusión de futuras convocatorias:
Decídese realizar un reparto de zonas para que toda persoa interesada en participar na difusión das accións poida facelo e aproveitar recursos. Buscarase a través de Google maps os sitios mais visibles para as convocatorias e repartir así as rutas. Así como lugares estratéxicos para pancartas, comercios amigos, etc…
Este modo de difusión require a necesidade de ter os cartaces con anterioridade, polo que se decide crear unha plantilla, na que tan só sexa necesario incluír, Nome da charla, dia, hora, etc… para aforar tempo e ser máis áxiles
ACTA ASAMBLEARIA 08/08/11
Acta-15
ACTA ASAMBLEARIA Martes 26/07/2011
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Proposta de supresión da leitura do Manifesto como comezo de tódalas Asambleias.
Apróbase por consenso que a leitura do Manifiesto 15M se efectúe sóio se hai unha persoa nova integrando a Asambleia.
4.- Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
Este punto non foi tratado por non estaren presentes na Asambleia as persoas que se encargaran de preparalo.
5.- Resumo das propostas que se levan a cabo dende o grupo de acción.
Procedeuse a lelo Acta da última reunión do grupo de acción.
Dado que eran moitos puntos e se falaban temas moi dispares houbo varios debates. Un dos primeiros puntos falaba de facer unha movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol. Aprobouse que nos reuniríamos o mércores 27 no local de Recimil para preparar cartaces e pancartas. Tamén comentouse que pódese pedir unha quenda de palabra para dirixirse ós concelleiros no Pleno, pero que debe tramitarse con máis tempo.
Outro tema que xerou gran debate foi o do vixente Regulamento de Participación Cidadá co que conta actualmente o Concello de Ferrol. Barállase a posibilidade de empregar esta ferramenta procurando ter voz nos Orzamentos Participativos. Proponse poñerse en contacto con Javier Galán, concelleiro de Esquerda Unida, que foi o que, no seu día, argallou a idea; e que el nos faga unha exposición acerca de tódolos mecanismos que se poden empregar con este sistema.
Tamén incídese con insistenza na necesidade de crear un Mapa de Conflictos, para estarmos ben organizados. Decídese facer unha reunión específica o martes 2 de agosto ás 20:00 no local de Recimil para traballar a fondo este tema.
6.- Lembrar almanaque de actividades e movilizacións.
- Mércores 27 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de acción.
- Mércores 27 durante tódala tarde. Traballaráse en cartaces e pancartas para levar ó Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28 ás 19:00 no Salón de Plenos do Concello de Ferrol. Movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28. Finaliza o prazo para consensuar a ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
- Luns 1 ás 20:00 na Praza 15 de Maio. Asambleia Cidadá.
- Martes 2 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de traballo do mapa de conflictos.
- Viernes 6 en Lugo. III Foro de Acampadas de Galicia.
7.- Ruegos y preguntas.
Recóllense as seguintes propostas e aclaracións:
1) Afectados pola Hipoteca vainos engadir como 15M como conxunto ó seu listado de contactos para manternos asesorados e contar connosco en caso de movilización.
2) Infórmase de que os servicios sociais están a xestionar unha nova vivenda para Oscar e a súa familia.
3) Un actor de Santiago ofreceu á acampada o texto dunha obra de teatro para que a modifiquemos ó noso gssto e podamos interpretala.
4) Ante a NOTICIA de que Bankia pagou a fianza de Camps proponse facer algún tipo de movilización para expresar a nosa indignación.
5) Desde Cádiz invítase a que o15 de agosto acampemos na praia ó berro de Toma a praia como acto reivindicativo contra políticos e banqueiros.
6) Propónse facer unha campaña informativa nos supermercados informando dos males dos engadidos químicos que teñen a maioría dos productos que todos consumimos diariamente promovendo o consumo responsable e exsixindo productos naturais e frescos.
7) Infórmase de que temos hata o día 28 de Xullo para consensuar as respostas á ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Proposta de supresión da leitura do Manifesto como comezo de tódalas Asambleias.
Apróbase por consenso que a leitura do Manifiesto 15M se efectúe sóio se hai unha persoa nova integrando a Asambleia.
4.- Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
Este punto non foi tratado por non estaren presentes na Asambleia as persoas que se encargaran de preparalo.
5.- Resumo das propostas que se levan a cabo dende o grupo de acción.
Procedeuse a lelo Acta da última reunión do grupo de acción.
Dado que eran moitos puntos e se falaban temas moi dispares houbo varios debates. Un dos primeiros puntos falaba de facer unha movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol. Aprobouse que nos reuniríamos o mércores 27 no local de Recimil para preparar cartaces e pancartas. Tamén comentouse que pódese pedir unha quenda de palabra para dirixirse ós concelleiros no Pleno, pero que debe tramitarse con máis tempo.
Outro tema que xerou gran debate foi o do vixente Regulamento de Participación Cidadá co que conta actualmente o Concello de Ferrol. Barállase a posibilidade de empregar esta ferramenta procurando ter voz nos Orzamentos Participativos. Proponse poñerse en contacto con Javier Galán, concelleiro de Esquerda Unida, que foi o que, no seu día, argallou a idea; e que el nos faga unha exposición acerca de tódolos mecanismos que se poden empregar con este sistema.
Tamén incídese con insistenza na necesidade de crear un Mapa de Conflictos, para estarmos ben organizados. Decídese facer unha reunión específica o martes 2 de agosto ás 20:00 no local de Recimil para traballar a fondo este tema.
6.- Lembrar almanaque de actividades e movilizacións.
- Mércores 27 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de acción.
- Mércores 27 durante tódala tarde. Traballaráse en cartaces e pancartas para levar ó Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28 ás 19:00 no Salón de Plenos do Concello de Ferrol. Movilización no Pleno Ordinario do Concello de Ferrol.
- Xoves 28. Finaliza o prazo para consensuar a ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
- Luns 1 ás 20:00 na Praza 15 de Maio. Asambleia Cidadá.
- Martes 2 ás 20:00 no local de Recimil. Reunión do grupo de traballo do mapa de conflictos.
- Viernes 6 en Lugo. III Foro de Acampadas de Galicia.
7.- Ruegos y preguntas.
Recóllense as seguintes propostas e aclaracións:
1) Afectados pola Hipoteca vainos engadir como 15M como conxunto ó seu listado de contactos para manternos asesorados e contar connosco en caso de movilización.
2) Infórmase de que os servicios sociais están a xestionar unha nova vivenda para Oscar e a súa familia.
3) Un actor de Santiago ofreceu á acampada o texto dunha obra de teatro para que a modifiquemos ó noso gssto e podamos interpretala.
4) Ante a NOTICIA de que Bankia pagou a fianza de Camps proponse facer algún tipo de movilización para expresar a nosa indignación.
5) Desde Cádiz invítase a que o15 de agosto acampemos na praia ó berro de Toma a praia como acto reivindicativo contra políticos e banqueiros.
6) Propónse facer unha campaña informativa nos supermercados informando dos males dos engadidos químicos que teñen a maioría dos productos que todos consumimos diariamente promovendo o consumo responsable e exsixindo productos naturais e frescos.
7) Infórmase de que temos hata o día 28 de Xullo para consensuar as respostas á ENQUISA A GRUPOS/NODOS LOCAIS ACERCA DE POSTURAS SOBRE OS PUNTOS DA ORDE DO DÍA DA ASAMBLEIA ESTATAL.
Acta-14
ACTA ASAMBLEARIA Lunes 18/07/2011
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Expoñe-las accións que estén planificadas para levar a cabo o día mércores 20 pola mañá para evita-lo desfiuzamento do compañeiro Óscar Garel. Dar conta do que se dixo na Rolda de Prensa convocada para o luns ás 12:00.
Procédese a explica-la situación concreta na que, unha familia de 10 membros (entre eles 3 menores) estáse a ver ameazada por desfiuzamento, despois de vivir no inmoble durante 7 anos. O piso estaba ó nome do pai de Oscar, e él acumulou varios abonos sen pagar. Tras separarense, a nai de Oscar pasou a vivir nel xunto ós demáis membros da familia, pero resultoulle imposible poder subroga-lo piso ó seu propio nome debido a varios impedimentos legais, polo que tampouco poido abona-los pagos correspondentes. Durante este tempo a débeda non fixo máis que medrar hata alcanza-los 6.000€. Ésta situación vése agravada na actualidade, na que a familia vive grazas a dous subsidios por desemprego, un deles a punto de rematar.
Informouse ós presentes de que a Policía Autonómica fixera acto de presenza esa mesma mañá no inmoble para recalcar unha serie de advertenzas. Ademáis tamén informouse de que ésta movilización será arroupada por compañeiros da Acampada de Coruña e polo Movemiento Afectados pola Hipoteca de Coruña. Ademáis resumiuse brevemente a Rolda de Prensa que tivo lugar pola mañá. Houbo publicacións no Diario de Ferrol, na Voz de Galicia e na Cope.
Tamén comentouse ós presentes de que unha veciña ofreceuse a paga-la débeda contraída pola familia, en caso de que ésta medida frenase o desfiuzamento. Pregouse a tódolos participantes na movilización que teñan unha actitude pacífica e respeituosa hacia a Policía, á que en todo caso, habería que informar do ofrecemento de ésta veciña para resolve-lo percance. Recordase que, no caso de empregar a violencia, tódolos presentes poden verse gravemente afectados, polo que, novamente Prégase moito sentidiño.
Despois de baralla-la posibilidade de facer garda no bloque de edificios durante toda a noite, acórdase que ó día seguinte (Martes 19//07/2011) haberá compañeiros no Local do Movemento traballando durante toda a tarde na elaboración de carteis e pancartas, e, será durante ésta xornada de traballo, cando se decida se finalmente velaremos toda a noite á espera da hora do desfizamento.
4.- Plan de Difusión Veciñal. Comezar a concretar as diferentes accións que se realizarán nas xornadas nos barrios. Elaborar un pequeno cronograma para comezar co contacto coas diferentes asociacións veciñais, e ir pechando datas para as distintas xornadas.
A idea principal que se expuso á Asambleia é a de facer periódicamente “xornadas” nos barrios da cidade coa intención de descentraliza-las Asambleais e levalas rotativamente ás diferentes prazas de Ferrol. En principio éstas “xornadas” incluirían actividades de diferente índole (cultural, reivindicativa, lúdica, etc…) e a idea é remata-la xornada celebrando unha Asambleia. Faise fincapé en que a intención principal é a de acerca-lo movemento á xente e que ésta participe na discusión e na elaboración das propostas do noso movemento procurando NON caer nas típicas queixas veciñais (Habería que arreglar tal burato, poñer uns bancos alí, etc…)
Inmediatamente comeza un gran debate no que se propoñen moitas ideas, e formas de levar a cabo ésta tarea, pero en xeral, todo o mundo parece estar de acordo. As grandes discrepancias centrábanse en se seríamos capaces de facer algo semellante tódalas semanas, ou quincenalmente, ou se pola contra sería mellor facelo dun modo mensual. Tamén se debatía o contido máis apropiado para levar a cabo nas actividades precedentes á Asambleia: se sería máis adecuado facer actividades lúdico-culturales (teatros, concertos, actividades infantís…) ou, pola contra, centrarnos únicamente en temas sociopolíticos (charlas, debates en grupo, foros de opiñóns, etc…). Hai ideas adicionais como as de facer Iniciativas Legislativas Locales.
Finalmente conclúese en traballar unha proposta definitiva a través do foro (Foro 1 e Foro 2) que está creado para tal efecto, recoller alí calqueira proposta, debatila, consensuar unha liña de actuación final e proponerlla á Asambleia.
5.- Informar da nosa participación na Iniciativa Lexislativa Popular (ILP) sobre a Dación de Pago que estáse a xestar a nivel nacional e estuda-la posibilidade de promover unha ILP máis ambiciosa.
Explicouse, de maneira resumida, que existe unha ILP que propón como solución legal ós desfiuzamentos e embargos que a Dación de Pago anule a débeda hipotecaria. Esto quere decir que, no caso de que un afectado non poida seguir costeando a súa hipoteca, teña a posibilidade legal de entrega-lo piso para anula-la hipoteca, sen seguir debendo cartos ó banco, como sucede actualmente. Para elo, é necesario recoller 500.000 firmas en todo o territorio estatal. As follas nas que se efectuará a recollida de firmas deben cumprir unha serie de requisitos para ter validez e debemos informarnos ben para que as firmas que poidamos lograr sexan útis para esta causa.
Ademáis éste documento amplificou a súa petición pedindo que a familia poida acceder en quedarse no piso en réxime de aluguer de "protección oficial" pagando unha cota non superior al 30 % dos ingresos.
Como referencia para maior información remítennos á páxina webhttp://www.quenotehipotequenlavida.org
6.- Proponse planear algún tipo de movilización para os días 23 y 24 en sinal de apoio ós compañeiros que, ese mesmo día chegarán a Madrid a través das Marchas Indignadas.
Explícase ós presentes que éste punto trata de dar resposta a unha serie de mensaxes vía Facebook que demandaban información acerca da existencia dalgún tipo de reivindicación en solidaridade cos compañeiros das Marchas Indignadas.
En primer lugar infórmase de que ése fin de semana coincide coa Festa da Fraga que é unha festa moi popular e masiva, polo que, cualqueira tipo de movilización que se pretenda facer veráse claramente mermada.
Sabendo isto plantéxase a posibilidade de realizar unha “Marcha Simbólica” realizando un percorrido pola cidade. Fálase, a modo de exemplo, de partiren dende Fene, cruzando a ponte das Pías e atravesando Caranza hata chegar á Praza 15 de Maio, na que tamén surxiu a idea de que poderíamos debuxar un Sol que simbolice o noso destino.
A parte desta idea, tamén anímase á xente a participaren nas movilizacións que xa teñen plantexadas algunhas Acampadas veciñas coma Coruña que realizará unha Viaxe en autobús hata Madrid, ou coma en Ribadeo, que realizarán unha Cadea Humá cruzando a ponte que une Galicia e Asturias.
7.- Propostas aprobadas en Asambleas anteriores e que NON se están levando a cabo:
- Facer Asambleas seguidas de teatro ou conciertos e trasladarlas a outras plazas. Idea moi traballada no punto 4.
- Facer puntos de información. Fálase da gran complexidade que supón éste punto, a niveis organizativos e de recursos humáns, e proponse simplifica-la proposta montando unha mesa cun par de caballetes en cada acto que levemos a cabo. Foro Punto de Información
- Seguir coa parodia da campaña electoral. Descártase polo momento.
- Crear un Mapa de conflictos. Propónse comezar a traballar nestetema a través do foro. Foro Mapa de Conflictos
- Hacer evaluacións despois de realizar algunha movilización, con afán crítico-constructivo e facelo mellor nas seguintes accións.
- Poñer carteis en casas abandonadas. Os carteis están feitos e xa se traballou un pouco os lugares nos que se porían. Pegárose algúns, pero aínda queda moito traballo por facer. Recoméndase pasar polo Local onde se atopan tódolos carteis e varios mapas con puntos sinalados.
8.- Recordar que para trabajar cualquier tema se puede hacer a través del foro DRY o del Grupo N-1.
Propónse que as persoas que sepan manexar éste tipo de páxinas realicen charlas explicativas a todo o mundo, para que aprendamos a sacar proveito destas ferramentas dun modo adecuado.
9.- Marcar un día á semán para facer Asambleas Ordinarias.
Apróbase establece-los luns ás 20:00 como horario predeterminado para realizaren Asambleais, sen que isto signifique, que de maneira extraordinaria poidase cambia-la data ou a hora.
11.- Rogos e preguntas (recollerán os puntos que queden fora da orde do día).
Recóllense as seguintes propostas:
1)Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
2)Repartir un documento para que a xente que esteia afectada por algún caso de embargo ou desfiuzamento poida acoder a nós e asesorarse.
3)Infórmase de que un membro da acampada facilitara as chaves dun garaxe para gardar nel algúns obxectos voluminosos (un sofá e outras cousas) o día que levantamos a acampada da Praza. A persoa que prestou éste garaxe, ínstanos a que traslademos todas esas cousas a outro lugar.
4)Lémbrase que o venres 22 hai unha Marcha ó redor da ría promovida polo Comité Cidadán de Emerxencia.
5)Lémbrase que o 6 de agosto terá lugar o III Foro Galego de Acampadas en Lugo.
6)Lémbrase que o último xoves de cada mes, ás 19:00, reúnese a corporación municipal de Ferrol para celebra-los Plenos Ordinarios, e que deberíamos ir pensando nalgunha movilización para levar a cabo no próximo pleno que será o día 28 de Xullo.
20:10 Plaza 15 de Maio (Antiga Praza de Armas), Ferrol.
1.- Lectura do Manifesto.
Tras preguntar se alguén ofrecíase a ler o Manifesto deu comezo a Asambleia sen lelo.
2.- Lectura do anterior Acta Asamblearia (11/07/2011).
3.- Expoñe-las accións que estén planificadas para levar a cabo o día mércores 20 pola mañá para evita-lo desfiuzamento do compañeiro Óscar Garel. Dar conta do que se dixo na Rolda de Prensa convocada para o luns ás 12:00.
Procédese a explica-la situación concreta na que, unha familia de 10 membros (entre eles 3 menores) estáse a ver ameazada por desfiuzamento, despois de vivir no inmoble durante 7 anos. O piso estaba ó nome do pai de Oscar, e él acumulou varios abonos sen pagar. Tras separarense, a nai de Oscar pasou a vivir nel xunto ós demáis membros da familia, pero resultoulle imposible poder subroga-lo piso ó seu propio nome debido a varios impedimentos legais, polo que tampouco poido abona-los pagos correspondentes. Durante este tempo a débeda non fixo máis que medrar hata alcanza-los 6.000€. Ésta situación vése agravada na actualidade, na que a familia vive grazas a dous subsidios por desemprego, un deles a punto de rematar.
Informouse ós presentes de que a Policía Autonómica fixera acto de presenza esa mesma mañá no inmoble para recalcar unha serie de advertenzas. Ademáis tamén informouse de que ésta movilización será arroupada por compañeiros da Acampada de Coruña e polo Movemiento Afectados pola Hipoteca de Coruña. Ademáis resumiuse brevemente a Rolda de Prensa que tivo lugar pola mañá. Houbo publicacións no Diario de Ferrol, na Voz de Galicia e na Cope.
Tamén comentouse ós presentes de que unha veciña ofreceuse a paga-la débeda contraída pola familia, en caso de que ésta medida frenase o desfiuzamento. Pregouse a tódolos participantes na movilización que teñan unha actitude pacífica e respeituosa hacia a Policía, á que en todo caso, habería que informar do ofrecemento de ésta veciña para resolve-lo percance. Recordase que, no caso de empregar a violencia, tódolos presentes poden verse gravemente afectados, polo que, novamente Prégase moito sentidiño.
Despois de baralla-la posibilidade de facer garda no bloque de edificios durante toda a noite, acórdase que ó día seguinte (Martes 19//07/2011) haberá compañeiros no Local do Movemento traballando durante toda a tarde na elaboración de carteis e pancartas, e, será durante ésta xornada de traballo, cando se decida se finalmente velaremos toda a noite á espera da hora do desfizamento.
4.- Plan de Difusión Veciñal. Comezar a concretar as diferentes accións que se realizarán nas xornadas nos barrios. Elaborar un pequeno cronograma para comezar co contacto coas diferentes asociacións veciñais, e ir pechando datas para as distintas xornadas.
A idea principal que se expuso á Asambleia é a de facer periódicamente “xornadas” nos barrios da cidade coa intención de descentraliza-las Asambleais e levalas rotativamente ás diferentes prazas de Ferrol. En principio éstas “xornadas” incluirían actividades de diferente índole (cultural, reivindicativa, lúdica, etc…) e a idea é remata-la xornada celebrando unha Asambleia. Faise fincapé en que a intención principal é a de acerca-lo movemento á xente e que ésta participe na discusión e na elaboración das propostas do noso movemento procurando NON caer nas típicas queixas veciñais (Habería que arreglar tal burato, poñer uns bancos alí, etc…)
Inmediatamente comeza un gran debate no que se propoñen moitas ideas, e formas de levar a cabo ésta tarea, pero en xeral, todo o mundo parece estar de acordo. As grandes discrepancias centrábanse en se seríamos capaces de facer algo semellante tódalas semanas, ou quincenalmente, ou se pola contra sería mellor facelo dun modo mensual. Tamén se debatía o contido máis apropiado para levar a cabo nas actividades precedentes á Asambleia: se sería máis adecuado facer actividades lúdico-culturales (teatros, concertos, actividades infantís…) ou, pola contra, centrarnos únicamente en temas sociopolíticos (charlas, debates en grupo, foros de opiñóns, etc…). Hai ideas adicionais como as de facer Iniciativas Legislativas Locales.
Finalmente conclúese en traballar unha proposta definitiva a través do foro (Foro 1 e Foro 2) que está creado para tal efecto, recoller alí calqueira proposta, debatila, consensuar unha liña de actuación final e proponerlla á Asambleia.
5.- Informar da nosa participación na Iniciativa Lexislativa Popular (ILP) sobre a Dación de Pago que estáse a xestar a nivel nacional e estuda-la posibilidade de promover unha ILP máis ambiciosa.
Explicouse, de maneira resumida, que existe unha ILP que propón como solución legal ós desfiuzamentos e embargos que a Dación de Pago anule a débeda hipotecaria. Esto quere decir que, no caso de que un afectado non poida seguir costeando a súa hipoteca, teña a posibilidade legal de entrega-lo piso para anula-la hipoteca, sen seguir debendo cartos ó banco, como sucede actualmente. Para elo, é necesario recoller 500.000 firmas en todo o territorio estatal. As follas nas que se efectuará a recollida de firmas deben cumprir unha serie de requisitos para ter validez e debemos informarnos ben para que as firmas que poidamos lograr sexan útis para esta causa.
Ademáis éste documento amplificou a súa petición pedindo que a familia poida acceder en quedarse no piso en réxime de aluguer de "protección oficial" pagando unha cota non superior al 30 % dos ingresos.
Como referencia para maior información remítennos á páxina webhttp://www.quenotehipotequenlavida.org
6.- Proponse planear algún tipo de movilización para os días 23 y 24 en sinal de apoio ós compañeiros que, ese mesmo día chegarán a Madrid a través das Marchas Indignadas.
Explícase ós presentes que éste punto trata de dar resposta a unha serie de mensaxes vía Facebook que demandaban información acerca da existencia dalgún tipo de reivindicación en solidaridade cos compañeiros das Marchas Indignadas.
En primer lugar infórmase de que ése fin de semana coincide coa Festa da Fraga que é unha festa moi popular e masiva, polo que, cualqueira tipo de movilización que se pretenda facer veráse claramente mermada.
Sabendo isto plantéxase a posibilidade de realizar unha “Marcha Simbólica” realizando un percorrido pola cidade. Fálase, a modo de exemplo, de partiren dende Fene, cruzando a ponte das Pías e atravesando Caranza hata chegar á Praza 15 de Maio, na que tamén surxiu a idea de que poderíamos debuxar un Sol que simbolice o noso destino.
A parte desta idea, tamén anímase á xente a participaren nas movilizacións que xa teñen plantexadas algunhas Acampadas veciñas coma Coruña que realizará unha Viaxe en autobús hata Madrid, ou coma en Ribadeo, que realizarán unha Cadea Humá cruzando a ponte que une Galicia e Asturias.
7.- Propostas aprobadas en Asambleas anteriores e que NON se están levando a cabo:
- Facer Asambleas seguidas de teatro ou conciertos e trasladarlas a outras plazas. Idea moi traballada no punto 4.
- Facer puntos de información. Fálase da gran complexidade que supón éste punto, a niveis organizativos e de recursos humáns, e proponse simplifica-la proposta montando unha mesa cun par de caballetes en cada acto que levemos a cabo. Foro Punto de Información
- Seguir coa parodia da campaña electoral. Descártase polo momento.
- Crear un Mapa de conflictos. Propónse comezar a traballar nestetema a través do foro. Foro Mapa de Conflictos
- Hacer evaluacións despois de realizar algunha movilización, con afán crítico-constructivo e facelo mellor nas seguintes accións.
- Poñer carteis en casas abandonadas. Os carteis están feitos e xa se traballou un pouco os lugares nos que se porían. Pegárose algúns, pero aínda queda moito traballo por facer. Recoméndase pasar polo Local onde se atopan tódolos carteis e varios mapas con puntos sinalados.
8.- Recordar que para trabajar cualquier tema se puede hacer a través del foro DRY o del Grupo N-1.
Propónse que as persoas que sepan manexar éste tipo de páxinas realicen charlas explicativas a todo o mundo, para que aprendamos a sacar proveito destas ferramentas dun modo adecuado.
9.- Marcar un día á semán para facer Asambleas Ordinarias.
Apróbase establece-los luns ás 20:00 como horario predeterminado para realizaren Asambleais, sen que isto signifique, que de maneira extraordinaria poidase cambia-la data ou a hora.
11.- Rogos e preguntas (recollerán os puntos que queden fora da orde do día).
Recóllense as seguintes propostas:
1)Crear un Fanzine, unha revista ou un xornal.
2)Repartir un documento para que a xente que esteia afectada por algún caso de embargo ou desfiuzamento poida acoder a nós e asesorarse.
3)Infórmase de que un membro da acampada facilitara as chaves dun garaxe para gardar nel algúns obxectos voluminosos (un sofá e outras cousas) o día que levantamos a acampada da Praza. A persoa que prestou éste garaxe, ínstanos a que traslademos todas esas cousas a outro lugar.
4)Lémbrase que o venres 22 hai unha Marcha ó redor da ría promovida polo Comité Cidadán de Emerxencia.
5)Lémbrase que o 6 de agosto terá lugar o III Foro Galego de Acampadas en Lugo.
6)Lémbrase que o último xoves de cada mes, ás 19:00, reúnese a corporación municipal de Ferrol para celebra-los Plenos Ordinarios, e que deberíamos ir pensando nalgunha movilización para levar a cabo no próximo pleno que será o día 28 de Xullo.
Acta-13
1.- Futuro da acampada:
Proponse catro puntos a votar:
a) Desacampar esta semana e ir xa aos barrios a preparar o 19-M
b) Quedarnos indefinidamente mentres continúe a disciplina do traballo diario e o descanso nocturno.
c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.
d) Desmontar o luns 20, tras os actos do 19-M.
e) Desmontar antes do 19-M para dar continuidade con este acto á acampada.
Vótanse sucesivamente cada un dos puntos, e tómase a decisión de seguir a opción mais votada, o punto c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.?
2.- Futuro do movemento:
Debátese o futuro do movemento en Ferrol e exprésanse diferentes lineas de acción:
Deixar claro que imos continuar e facernos visibles na rúa.
Levar ao rural o movemento e deixar caixóns para que a xente deixe propostas.
Facer o que teñamos que facer para facer participar aos que mesmo non están connosco.
Facer ver aos que non participan e vennos "ilusionados" que non poden esperar que o fagamos todo por eles.
Facer asembleas seguidas de teatro ou música os fins de semana e en diferentes lugares.
Facer puntos de información antes das asembleas itinerantes antes de cada asemblea.
Facer puntos de información permanentes.
Seguir coa parodia de campaña electoral porque funciono moi ben.
Seguiranse debatendo sobre o tema.
3.- Ás 12:00 horas de martes 14 de xuño, poderemos ver o local que nos ofrecen en Caranza (detrás do mercado de Caranza)
4.- Para a acción da Fogueira de "San Xoan" proponse as seguintes actividades:
Unha irónica exaltación do "Chourizo".
Recoller proposta para que facer na luminaria.
Facer conxuros, queimar o que non nos guste ou actos de renovación.
Asemblea de Acampada Ferrol do 14 de xuño de 2011
Proponse catro puntos a votar:
a) Desacampar esta semana e ir xa aos barrios a preparar o 19-M
b) Quedarnos indefinidamente mentres continúe a disciplina do traballo diario e o descanso nocturno.
c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.
d) Desmontar o luns 20, tras os actos do 19-M.
e) Desmontar antes do 19-M para dar continuidade con este acto á acampada.
Vótanse sucesivamente cada un dos puntos, e tómase a decisión de seguir a opción mais votada, o punto c) Esperar ao desenvolvemento dos actos do 19-M para tomar a decisión.?
2.- Futuro do movemento:
Debátese o futuro do movemento en Ferrol e exprésanse diferentes lineas de acción:
Deixar claro que imos continuar e facernos visibles na rúa.
Levar ao rural o movemento e deixar caixóns para que a xente deixe propostas.
Facer o que teñamos que facer para facer participar aos que mesmo non están connosco.
Facer ver aos que non participan e vennos "ilusionados" que non poden esperar que o fagamos todo por eles.
Facer asembleas seguidas de teatro ou música os fins de semana e en diferentes lugares.
Facer puntos de información antes das asembleas itinerantes antes de cada asemblea.
Facer puntos de información permanentes.
Seguir coa parodia de campaña electoral porque funciono moi ben.
Seguiranse debatendo sobre o tema.
3.- Ás 12:00 horas de martes 14 de xuño, poderemos ver o local que nos ofrecen en Caranza (detrás do mercado de Caranza)
4.- Para a acción da Fogueira de "San Xoan" proponse as seguintes actividades:
Unha irónica exaltación do "Chourizo".
Recoller proposta para que facer na luminaria.
Facer conxuros, queimar o que non nos guste ou actos de renovación.
Asemblea de Acampada Ferrol do 14 de xuño de 2011
Acta-12
1.- Condenamos os actos de violencia
ordenados contra a cidadanía que se reunía pacíficamente e
desarmada en rúas e prazas durante os últimos días. Aplausos e
ánimos para continuar a loita.
2.- Desde o grupo de acción propoñen, para condenar a violencia,
unha repartición de galletas á xente na rúa.
3.- Desde o foro de acampadas de Galicia propoñen pegar este domingo
carteis e adhesivos lemas contra as actividades
abusivas da Banca. Se envia un cartel por correo electrónico
para que podamos distribuír.
4.- Se continua o debate sobre o futuro do campamento.
Coméntase que se se levanta o campamento antes do día 19,
ao producirse un acto posterior (o 19-M), visualizarase mellor
a continuidade do movemento e non quedando, a marcha,
como un final. Puntualízase que o campamento a pasado a ser
un acto pasiva e hai que pasar á acción. Proponse o
sábado 18 para recoller a acampada e coméntase que os veciños están
dispostos a botar unha man. Considérase que non hai suficiente
quorum para votar este extremo e déixase para a seguinte asemblea.
Acta de acampada Ferrol do día 11 de xuño de 2011.
Acta-11
1. Constituírnos como asemblea, entidade cidadá, Asemblea 15M.
- Aprobado (29 votos a favor, 1 abstención)
2. O mércores 15 de xuño de 2011 ás 20:30, a asociación cultural Fuco Buxán presentase na praza do 15 de maio a súa revista semestral. Dedicada ao movemento 15M.
3. Necesítase xente para o flashmob do luns ás 12:00.
4. Recordatorio: mañá ás 10:30-10:45 na praza, para entrar no concello, con motivo da investidura do alcalde.
5. Futuro da acampada. Ideas:
- A A. VV. de Caranza ofrécenos un local, que non sería compartido, por tanto poderiamos ir cando quixésemos sen estar atados a determinados horarios.
- Posibilidade dun centro autosugestionado prol legal, pedindo permiso ao dono do inmoble.
- Que sería mellor que nos botasen ou irnos nós?
- Posibilidade de acampar un día ao mes na praza, celebrando asemblea.
- Apuntarnos á lista de espera de asociacións para locais, e así facer que se escoite a máis asociacións.
O debate sobre o punto nº5 seguirá nos próximos días.
Acta Asemblea 10 de xuño de 2011
Acta-10
1.- Instancias ao defensor do pobo.
Alejandro, o compañeiro que nos asesora en cuestións xurídicas,
propón unhas instancias solicitando a modificación da Lei
Electoral ao Defensor do Pobo e ao Parlamento. Explica que se hai
que envialas por correo certificado e propón envialas a todos a
lista de correo e polo no Facebook. Tamén propón que se expoña facer unha petición colectiva. Para iso hai que facer un documento dicindo que nos constituímos como asemblea e designar un
representante legal (só a efectos de notificacións), o ofrécese
a redactalo e traelo á asemblea. Pide que se difunda por outras
asembleas para que todas as acampadas poidan facelo.
2.- O Grupo de Acción lembra que
para a asistencia-protesta convocada para ao acto da toma de posesión
do novo goberno municipal hai que estar cedo, polo menos
unha hora antes (ao once). Proponse animar a espera
facendo como que durmimos. Tamén avisan de que non se pode pór
no Facebook todos os detalles dos Flashmod porque mata a
sorpresa, pídese que sexamos discretos e evitar levalos a prensa
antes de facelos.
3.- Rolda de prensa. Proponse o
martes para realizar unha rolda de prensa. A Compañeira Paqui
coordina este traballo. Comunícase que hai un guión para consulta e
revisión por todos os compañeiros e pídese axuda para traballar
puntos, role-play, preparar a localizacion (para o que hai que
mirar o tempo meteorologico) A idea é promover a mobilización
do 19-M e comunicar o que nos une, evitando diferenzas.
4.- O compañeiro Jorge Porto protesta
porque se lle censura en Facebook por ser de CCOO e pór unha ligazón a unha
mensaxe de apoio ao 15-M aloxado nunha pagina do devandito sindicato,
acto seguido comeza un longo debate no que José Luís defende
que en Facebook houbo descualificacións persoais e que se deben
explicacións. Proponse dous lineas: instaurar un sistema de censura
a todo o que proveña de partidos ou sindicatos ou que as
persoas que escriben no Facebook se autoregulen. Jose Luís
advirte que se desvincula do grupo se non censura a partidos e
sindicatos.(a administración sostén que non se vetará a
opinión de ningunha persoa que a título individual queira
participar sexa da condición que sexa) Vótase e a autoregulación é aceptada pola gran
mayoria, puntualízase que en todo caso eliminásense os contidos
delituosos.
Acta Asemblea 9 de xuño de 2011
Acta-9
1. O blog terá máis administradores.
2. Recordatorio: na asemblea do venres tratásese o tema de cando levantar a acampada e que facer despois.
2.1. Buscar un local. Informarse sobre as posibles opcións: asociacións de veciños, locais prestados, etc.
3. O xoves 16 de xuño de 2011 Jesus Díaz virá á praza do 15 de maio a charlar sobre o Pacto de Euro.
4. A charla de mañá, 9 de xuño de 2011, sobre Consumo Responsable non está concretada, pola imposibilidade de contactar co relator.
5. Flashmob do luns. Ten que estar preparado para o domingo.
6. O sábado, 11 de xuño de 2011, ás 10:45 quedamos na praza para entrar no concello para o acto de investidura.
7. Modificación da lei electoral polas canles do Valedor do Pobo. Mañá achegásese á acampada o noso avogado, Alejandro, para ver o borrador.
8. Petición: un altavoz e micrófono permanente na acampada para actos.
Acta Asemblea 8 de xuño de 2011
Acta-8
1. DRY asemblea:
- Colaboración conxunta: concertación 19, plan de difusión veciñal, rolda de prensa.
- 19 de xuño: concentración ou manifestación?
2. Liberalizar o blog, que haxa máis administradores. Mañá, 6 de xuño ás 19:00 (Praza 15 de Maio) Jose Luís ensinase a quen queira a editar en Blogger
3. Axuntar información, máis transparente non tal rede de ligazóns.
4. "BiblioTroco: Un libro por outro". Nova sección na biblioteca de intercambio e libros, á parte da biblioteca de consulta.
5. Foro galego de acampadas. Resumo da reunión en Vilagarcía
Acta Asemblea 5 de xuño de 2011
Acta-7
1. Estratexias de comunicación:
- Cambiar o discurso para que inclúa a todo o mundo e a xente senta que pode participar.
- Ir aos lugares onde están os indignados (por exemplo o INEM)
- Falar sobres aspectos próximos e as necesidades prioritarias.
- Impartir charlas por parte de colectivos (Xoaniña., economistas?)
- Proxectar vídeos (alguén dispón dun creo que Suso) sobre economía ou os coñecidos con Zeitgeist.
- O grupo de Acción fala de pegar a Constitución, Estatuto, Dereitos Humanos (puntos concretos de cada un deles en lugares concretos)
- Tamén se fala da posibilidade de pegar ou dar a coñecer dalgunha maneira os nomes dos propietarios das casas en ruínas de Ferrol.
- Non ter medo a tomar parte en ningunha acción se é INDIGNANTE.
2. Infraestrutura de continuidade.
- Vólvese ao tema de ocupar un lugar e crear un Centro Social.
- Autogestión, hortas urbanas?
- Exponse que hai que evitar que se nos etiquete como ?okupas? porque iso parece algo excluínte.
- A infraestrutura está dirixida a manter o movemento na rúa e non metelo no Continente.
3. Propostas:
- Levar as Asembleas cara aos barrios e ensinar como funcionan. Quitarlle o medo á xente.
- Que nos barrios fálese de política e non de fochancas.
- Crear unha Rede de Información en cada barrio.
4. Coordinación Galega:
- Que sexa transparente.
- Que centralice a forza e estea orientada a non caer en localismos.
- Que o esforzo mereza a pena
Acta asemblea 03 de xuño de 2011
Acta-6
1. Lectura do manifesto de DRY
2. Pídese alguén para participar nun debate con outras acampadas promovido pola "Asociación Galega de Reporteiros solidarios"
3. Creouse un foro para centralizar alí as propostas.
4. Apróbase a proposta de que dúas persoas se encarguen durante os concertos ou enventos de repartir manifestos e información.
5. Acórdase debater se se fai buzoneo co manifesto. *
6. Leuse unha crónica da asemblea de DRY de Madrid do pasado sábado.
7. Lémbrase que o xoves se procederá ás 20.30 ao cambio de nome da praza.
* Sobre o tema do buzoneo chégase á conclusión de que esta medida non sería positiva ademais de necesitar gran número de copias, pero por contra apróbase que se farán menos copias e máis grandes para colgar en comercios, asociacións, ... e en zonas de masificación.
31 de maio de 2011
Acta-5
1. Lectura do manifesto de DRY
2. Infórmase da existencia de novos campamentos no Porriño e en Ou Morrazo, e proponse establecer contacto coas demais acampadas. Acórdase que, en caso de haber unha reunión de acampadas se eleigirá un representante para acudir.
3. Explicouse a intención de montar unha estrutura nova, á parte da existente, para a biblioteca con sala de estar para que se vexa mellor e ser máis aberta á xente. Apróbase pois a creación dunha área de biblioteca.
4. O grupo de traballo de propaganda propón escribir lemas nos billetes en circulación. Apróbase escribir "Spanish Revolution"
5. O grupo de acción explica que se fará un "falso mítin" e necesítanse figurantes, políticos e xente disfrazada en xeral para colaborar con eles. Reuniranse despois da asemblea da noite do mércores (1 de xuño) e o que queira participar deberá asistir.
6. Comunícase que o xoves (2 de xuño) ás 20.30 cambiarase o nome á praza.
Acta Asemblea 30 de maio,2011
Acta-4
1. Exposición de "como actuar se veñen desaloxarnos". Explicamos o proceso a seguir desde que chega a policía ata que se disolva. Creouse un cartel explicativo que está colocado na acampada de forma permanente.
2. Jose Luís explicou que o blog pasou a chamarse tomalacalleferrolterra e que está relacionado con facebook e twitter.
3. O grupo de traballo de acción informou de como ván as cousas respecto ao "Falso mítin" e ao "Speaker´s corner", e solicitáronse voluntarios para facer actividades para nenos.
4. Informouse de que Emilio está en Madrid na reunión de DRY.
5. En rogos e preguntas o grupo de infraestruturas solicitou novos mobles para a biblioteca.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Lémbrase que hoxe ás 19:00h haberá unha cacerolada na Praza do 15 de Maio (antiga praza de armas) e que solicitamos a colaboración de todos para ser o maior número de persoas posibles e facer moito ruído.
Informarase ao longo dos seguintes días de novas propostas de actividades que os diversos grupos están a desenvolver.
Proximamente colocaranse os carteis rebautizando a praza.
Lémbrase que seguimos en "estado de alerta" por un posible desaloxo, así que solicitamos a colaboración da maior xente posible para pasar as noites, ou polo menos parte delas.
Ferrol 28/05/2011
Acta-3
1. Lectura do manifesto de Democracia Real Xa
2. Explicouse un novo método para moderar as asembleas cun pouco de autocontrol e tempo limitado. Acordouse probalo.
3. Lectura da acta da asemblea anterior
4. No día de hoxe non houbo propostas específicas dos distintos grupos de traballo, pero explicáronse os 4 puntos que en Madrid se crearon en grupos de traballo. Estes puntos son :
a) Reforma electoral encamiñada a unha democracia máis representativa e de proporcionalidade real e co obxectivo adicional de desenvolver mecanismos efectivos de participación cidadá.
b) Loita contra a corrupción mediante normas orientadas a unha total transparencia política.
c) Separación efectiva dos poderes públicos.
d) Creación de mecanismos de control cidadán para a esixencia efectiva de responsabilidade política.
5. Lectura da orde do día26 de maio
6. Proponse nomes para o cambio de nome da praza polo grupo de acción.
7. Democracia Real xa explica a función que desempeñará o representante da acampada. Desde DRY infórmase que o posto será rotativo e non é necesario unha cláusula de responsabilidade como pedía un dos participantes na asemblea.
Para máis información sobre DRY acudir a www.democraciarealyaferrol.com . Proximamente estará operativo www.dryferrolterra.com .
8. O encargado do blog (Jose Luís) anuncia que se vai a cambiar o nome do blog para un nome máis comarcal.
http://dryferrolterra.blogspot.com/
Acta-2
1. Funcionamento da asemblea a partir de hoxe:
As asembleas pasarán de ser debates a ser un órgano de toma de decisións. Cada grupo de traballo debaterá os temas antes da asemblea e proporaos nela, onde poderán ser aprobados, rexeitados ou pasarán a debate de novo se hai dúbidas sobre eles. Se alguén quere propor unha idea deberá acudir ao grupo de traballo correspondente. (Aprobado)
2. Para a xente nova que poida unirse, antes de cada asemblea lerase o manifesto e repartiranse copias entre aqueles que o soliciten. (Aprobado)
3. Grupos de traballo
Acción:
a) Cambiar o nome da praza de Armas por outro coa colocación dun cartel a modo simbólico (Aprobado, pendente de nome)
b) Cacerolada diante do concello (Aprobado, pendente de fixar data e hora)
c) Falso mitín. Facer unha representación coma se un político se dirijiese ao pobo propondo o que realmente vá a facer. [Aprobado, pendente de data e hora]
d) Colocar carteis nos edificios de Ferrol que estean abandonados (Aprobado)
Cociña:
Consumo responsable. Hai unha caixa de comida con cousas que xa hai abertas para que non haxa mil cosas abertas e estráguense. Antes de abrir algo mirar alí se hai algo aberto do que buscas.
Información:
As persoas que formen parte dun grupo de traballo debaixo do seu nome levarán escrito a que grupo pertencen para unha mellor coordinación. (Aprobado)
Propaganda:
Empapelar Ferrol cos actos que levarán a cabo en días próximos (teatro, concertos, cacerolada)
Limpeza:
Non comer na zona de acampada.
Urbaser traerá un cepillo de púas para unha mellor limpeza.
Malgasto de vasos. Pór o nome a vasos para identificalos.
Administración:
Os documentos que se xeren gardalos no archivador vermello.
Biblioteca: buscar un sitio fixo e seguro
4. Democracia real xa:
Unha persoa da acampada estará integrada dentro das persoas que DRY Ferrol ten como representantes a nivel estatal. Esta persoa será alguén con dispoñibilidade e que se presente voluntaria. (Aprobado, proximamente confirmarase quen é)
Acta-1
Actas dá Asemblea de Indignadas e Indignados de Ferrol
1º.- Comportamento durante a acampada, respecto pola xente que quere durmir e máis organización, limpeza...
2º.- Reciclaxe: Cada un que traia ou seu vaso, diminución de residuos e seguir coa recollida. selectiva.
3º.- Biblioteca: Iciar vaise encargar de levala, recollida de recortes de prensa para crear unha hemeroteca.
4º.- Actividades para a dinamización dá praza:
- Facer obradoiros polas tarde para nen@s
- Animación sociocultural (música, teatro,...)
- Contacontos!!
5º.- Incluír na Orde do día un punto sobre a situación e propostas e actividades doutras acampadas noutras cidades.
6º.- Internet non campamento, buscar redes abertas para manternos unid@s co mundo virtual.
Web Cam, tratar de conseguir que nos vexan pola rede.
7º.- Tomar contacto con outras acampadas para coordinarse, alguén vai contactar con Composte,a, Madrid, Selecta...
8º.- Pegar carteis nos contentores e papeleiras coa frase: "Urna Electoral".
9º.- Coordinación entre nos: intercambio de mails e teléfonos, ver quén podar ficar non campamento e quén non, poñernos etiquetas cos nosos nome para identificarnos e chamarnos.
10º.- Sómonos unha especie de parlamento, participación de todas e todos!!
11º.- Explicación de actividades "Aperta ao Concello" ás 21.00 e do teatro: "Enterro dá Chorizocracia".
12º.- Aperta grupal
13º.- Acto de Enterro dá Chorizocracia e dá aperta ao Concello.
Apoio o manifesto de "DEMOCRACIA REAL XA"
O movemento cidadán destacado permanentemente na praza de armas, de ferrol, decidiu nunha reunión celebrada o día 23/05/2011 que apoia o manifesto de DRY .
MANIFESTO "DEMOCRACIA REAL XA":
Somos persoas normais e correntes. Somos como ti: xente que se levanta polas mañás para estudar, para traballar ou para buscar traballo, xente que ten familia e amigos. Xente que traballa duro todos os días para vivir e dar un futuro mellor aos que nos rodean.
Uns considerámonos máis progresistas, outros máis conservadores. Uns crentes, outro non. Uns temos ideoloxías ben definidas, outros nos consideramos apolíticos? Pero todos estamos preocupados e indignados polo panorama político, económico e social que vemos ao noso ao redor. Pola corrupción dos políticos, empresarios, banqueiros? Pola indefensión do cidadán do montón.
Esta situación fainos dano a todos diariamente. Pero se todos unímonos, podemos cambiala. É hora de porse en movemento, hora de construír entre todos unha sociedade mellor. Por iso sostemos firmemente o seguinte:
As prioridades de toda sociedade avanzada han de ser a igualdade, o progreso, a solidariedade, o libre acceso á cultura, a sustentabilidade ecolóxica e o desenvolvemento, o benestar e a felicidade das persoas.
Acampada
1. Organizouse a acampada con grupos de traballo máis definidos para un mellor funcionamento interno e para labores organizativos como celebracións de eventos tanto lúdicos como reivindicativos. (Se pasais por alí vereis unha chea de xente currando e moi ben organizada)
2. Decidiuse que a xente da acampada apoia completamente o manifesto e de feito alí recóllense firmas e apoio a democracia real xa, pero quérese deixar claro que a acampada non é democracia real xa nin viceversa aínda que uns apoien aos outros e téntese que traballen xuntos en diversos aspectos. O manifesto é común a todos e apoiámolo esteamos na acampada ou non o esteamos.
3. Declinouse en asemblea a opción de manter contacto cos partidos politicos da cidade para levar ao pleno as nosas reivindicacións.
4. O venres e o sábado levarán a cabo un par de actividades como unha comedia teatral ou unha actuación musical. Informarase en breve do contido destas actividades así como dos horarios.
5. Está a se tratar en asemblea a opción de facer unha nova macroconcetración diante do concello en próximos días (probablemente venres ou sábado). Isto comunicarase e porase á xente a traballar niso cando haxa unha hora e un dia definido porque se barallan diversas opcións. En caso disto levar a cabo agradécese calquera tipo de axuda tanto de particulares como de organizacións ou agrupacións veciñais.